پی ایس ایل کے فائنل نے رشی کپور کو بھی بیتاب کردیا

ممبئی(آن لائن نیوز اردو پاور) پاکستان سپر لیگ کے فائنل نے بالی ووڈ کے لیجنڈری اداکار رشی کپور کو بھی بیتاب کردیا۔
پاکستان سپر لیگ کا سحر پاکستانیوں ہی نہیں بلکہ بھارتیوں پر بھی سر چڑھ کر بول رہا ہے جب کہ نامور بھارتی کھلاڑیوں اور بالی ووڈ اسٹارز بھی پی ایس کے بخار میں مبتلا ہیں اس کا اندازہ اس بات سے لگایا جاسکتا ہے کہ بھارت کے لیجنڈری اداکار رشی کپور پی ایس ایل کا فائنل دیکھنے کے لیے بیتاب رہے لیکن بھارتی حکومت کی جانب سے پاکستانی چینلز پر پابندی کے باعث میچ نہ دیکھ سکے.
اداکار نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر ٹوئٹ کرکے پی ایس ایل نشر کرنے والے چینل سے متعلق معلومات حاصل کیں تاہم پابندی کے باعث میچ سے لطف اندوز نہ ہوسکے۔
ADVERTISEMENT

Follow
Rishi Kapoor ✔ @chintskap
Anyone know which Channel PSL telecasting? Any wise cracks and you are blocked
8:25 AM – 5 Mar 2017
768 768 Retweets 2,210 2,210 likes
رشی کپور کا اپنی ٹوئٹ میں کہنا تھا کہ کیا کوئی جانتا ہے کہ کون سا چینل پی ایس ایل نشر کررہا ہے؟ جب کہ اس کے بعد ایک اور ٹوئٹ میں کہا پی ایس ایل کی ٹیلی کاسٹ سے متعلق معلومات کی فراہمی کا شکریہ لیکن مسئلہ یہ ہے کہ میں پابندی کی وجہ سے میچ نہیں دیکھ سکتا تاہم امید کرتا ہوں بہترین ٹیم کامیاب ہوگی۔
Follow
Rishi Kapoor ✔ @chintskap
PSL. Thank you for genuine info on the telecast. Bottom line is-Cannot see it. So may the best team win!
8:38 AM – 5 Mar 2017
858 858 Retweets 2,635 2,635 likes
دوسری جانب اداکار کی جانب سے پاکستان سپر لیگ دیکھنے کی خواہش کے اظہارپر انہیں انتہا پسند ہندوؤں کی جانب سے سوشل میڈیا پر شدید تنقید کا سامنا ہے جب کہ بعض نے انہیں تمسخر کا نشانہ بھی بنایا تاہم پاکستانی مداحوں کی جانب سے لیجنڈری اداکار کے جذبے کو سراہا جارہا ہے۔

اپنا تبصرہ بھیجیں

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.